Gratis verzending | 15 nachten garantie | Onderscheid jezelf.

FAQ

Betalen

Kan ik veilig betalen op de website?

Ja, zeker! Onnea.nl maakt gebruikt van een beveiligde internetomgeving tijdens het afrekenen van een bestelling. Dit alles om ervoor te zorgen dat hackers niet kunnen meekijken tijdens het afrekenen en jij veilig je bestelling kunt afrekenen. Je transactie gegevens worden op deze manier versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

Bij ons kan je betalen met: IDEAL, Creditcard, Paypal, Bankcontact en Belfius.

Kan ik een kortingscode krijgen?

We bieden bundelmogelijkheden aan (onderaan de productpagina's). 

Ik heb de bevestigingsmail en/of activeringsmail klant account niet ontvangen?

Hou goed je reclame inbox in de gaten. Het kan namelijk gebeuren dat de bevestigingsmail daarin wordt ontvangen.

Ontvang ik een factuur?

Zeker! Bij elke bestelling ontvang je via de mail de factuur van de bestelling.

 

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening!

Wanneer kan ik mijn bestelling(en) verwachten?

Hou rekening met levertijd van 2-4 weken (to be safe). Sinds covid-19 zijn de levertijden helaas langer geworden, onze excuses daarvoor. Het geheim van Onnea: We verzenden onze producten direct vanuit de beste leveranciers, en geven jou de voordelen. 

Het minpunt: Je moet iets langer wachten voor de bezorging. Het pluspunt: mooie prijzen, en goede kwaliteit producten met een 100% geld-terug garantie.

De verwachte levertijd is voorbij, maar ik heb nog geen pakketje ontvangen?

In bijna alle gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Echter kan het helaas voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je pakket bekijken via de volgende link: Volg je Bestelling

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina Volg je Bestelling kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dat?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf, is de Track en Trace code beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Mijn bestelling is op verschillende tijdstippen binnengekomen?

Onnea maakt gebruik van meerdere leveranciers. Hierdoor kan het voorkomen dat producten niet tegelijk geleverd worden. Bij voorbaat onze excuses! Onze producten maken dat echter wel goed!

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt jouw bestelling binnen 15 nachten na ontvangst retourneren. Zie Ruilen en Retourneren hoe je jouw bestelling gemakkelijk kunt retourneren.

Hoelang duurt het voordat het aankoopbedrag na retourneren weer op mijn rekening staat?

Nadat wij het geretourneerde product hebben ontvangen, ontvang jij binnen 4 werkdagen het aankoopbedrag op je rekening.

 

Overig

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Maak je niet druk, ons team staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Vul het contact formulier in onder Contact of stuur een mail naar info@onnea.nl. Wij proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

 

Gratis verzending

Zonder minimale bestelwaarde!

15 nachten garantie

Toch niet tevreden met ons product? Retourneer en ontvang het geld terug!

Veilig betalen

Bij Onnea maken we gebruik van een beveiligde SSL-verbinding

Vragen?

We staan altijd voor je klaar!  info@onnea.nl